July 27, 2014

• July Favourites ! ♥ •

Ahojte :) 

keďže sa nám blíži koniec mesiaca ( a ja vôbec nechápem ako môže byť už mesiac prázdnin v čudu !  o.O ), som sa rozhodla že spravím znova July Favourites. Bude to o produktoch, ktoré som cez tento mesiac používala najviac a obľúbila som si ich. Prajem vám príjemné čítanie. :) 







Nivea Krém 

Vždycky vsádzam na klasiku a tou je obyčajný denný krém od NIVEI. Používam ho už dlho, strašne dlho. Pri tomto kréme viem, že sa z neho nevyhodím, nespravia sa mi pupiaky a nebude ma na tvári štípať. A má aj jednoduché zloženie, takže pleť nezaťažuje ale perfektne hydratuje. Určite odporúčam. :)

Nivea dvojfázový odličovač

O tomto odličovači som písala už recenziu, ktorú nájdete tu. Nejdem sa tu o ňom rozpisovať, keďže všetko som už zhrnula v recenzií, ale určite vám ho odporúčam vyskúšať, pretože naozaj skvele a jednoducho odličuje ! 




Čistiaci pleťový gél Pure Nature Tea Tree & Rosemary

Milujem čistiace gély na pleť od Oriflam-u ! Sú úžasné. Jeden z troch ktorý vlastním je pre problematickú pleť s vyrážkami. Gél by mal pomôcť pleti so zbavovaní sa pupiakov a to prirodzenou, BIO cestou. Ja som si ho zamilovala, pretože pri pupiakoch mi vážne pomohol, sú menej viditeľnejšie a pleť je na dotyk jemná a vyzerá sviežejšie a zdravšie. Vydarený produkt! ♥

Dermacol Acne Clear

Ďalší čistiaci produkt. Je to antibakteriálny gél,pre problematickú pleť so sklonom k akné. Mal by odstraňovať nečistoty, sťahovať pory, podporovať regeneráciu a upokojovať pleť. Obsahuje výťažky z austrálskeho čajovníka a Zincidone. Kúpila som si ho hlavne kvôli mojej problémovej problematickej pleti so sklonom k akné. Po nanesení cítim že moja pleť je vyčistená a hladká. Na nose sa mi aj vďaka tomuto gélu zlepšil stav akné, sú už menej viditeľné. Určite odporúčam všetkým, ktorý majú problematickú pleť. :) 


Čistiaci gél Pure Nature Pear & Nectarine

Ďalší vydarený produkt od Oriflam-u! Znova je to čistiaci gél, ktorý má antioxidačné výťažky, dôkladne čistí a chráni pleť. Zamilovala som si ho ako aj ostatné gély, pretože pleť mám po ňom jemnú ako sa vraví ako detskú riťku :D , vyživenú a na pohľad zdravšiu a sviežejšiu. Určite vyskúšajte ! ♥   



Voňavka POWER woman

Túto voňavku som dostala na narodeniny, ale začala som ho používať až teraz v júly, pretože som predtým používala inú voňavku. Na tejto voňavke ma zaujal hlavne obal, ktorý je zaujímavý hlavne tým že je dvojfarebný, a vyzerá to, že aj voňavka v ňom je taká. Nádherne vonia, ale bohužial vôňu neviem charakterizovať. Vôňu cítiť celý deň, čo sa mi páči. Znova ODPORUČAM! :) 

Špirála Hyper Stretch XL 

Na túto špirálu som robila recenziu tu, preto sa tu o nej nebudem rozpisovať. Ale je to úžasná špirála, ktorá sa počas dňa nedrobí, vydrží celý deň a mihalnice nádherne zvýrazní a predlži! Určite si ju kúpim znova. ♥ 

Korektor

Rozprávala som vám o ňom už vo viacerých článkoch, a zmienim ho aj teraz. Keďže cez leto a aj cez celý rok nepoužívam make - upy a BB creamy, používam len korektor a to len na pupiaky. Tento korektor od Miss Sporty pupiaky krásne prekryje a na tvári nie je poznať, že ho mám. A je aj antibakteriálny, čo mne a mojej problematickej pleti len a len vyhovuje. :) 

Gélová očná linka 

O tejto gélovej linke som už recenziu robila, a nájdete ju tu. Jednoducho sa nanáša a aj odličuje, vydrží celý deň bez rozmazania. ODPORUČAM! ♥

Majte sá. 

Post a Comment

leuslifestyle © . Design by FCD.