August 12, 2014

~ Návšteva kozmetičky ~

Ahojte,

dnes som sa rozhodla pre článok o tom, ako som bola u kozmetičky,pretože si myslím, že ak ste mali alebo aj máte taký problém ako ja a taktiež sa s vami poradím a radách, ktoré mi kozmetička poskytla. 

Ku kozmetičke som sa rozhodla ísť z jedného hlavného dôvodu a tým bola moja stále sa zhoršujúca pleť. A keďže si nechcem dávať na pleť všetky veci od rôznych značiek, rozhodla som sa že vyskúšam kozmetičku.


U kozmetičky som bola včera. Kozmetička ma uviedla do izby, kde sa vykonávala všetka jej práca. Ľahla som si na ležadlo a čakala čo sa bude diať. Kozmetička sa ma začala pýtať otázky aké prípravky som používala, akej značky. Potom si prezrela moju pleť, veľmi dôkladne. Potom mi povedala že mám veľmi suchú pokožku, čo sa mne ani nezdá, ale aspoň som zistila akú pokožku mám. :) Potom mi na tvár naniesla nejaký krém alebo gél, bohužiaľ tento detail som nepostrehla, ale viem, že to bolo niečo na čistenie pleti. Potom mi to vatovými tampónmi zmila a znova naniesla niečo, čo sa mi veľmi podobalo na to predchádzajúce. Vec na tvári mi zatiaľ nechala pôsobiť a zatiaľ obslúžila ďalšie zákazníčky. Potom mi vec znova zotrela vatovým tampónom a začala mi vytláčať čierne bodky na brade a nose a potom aj pupiaky na nose a líciach. Priznám sa, že vytláčanie čierných bodiek dosť bolí, keď skončila strašne ma boleli zuby a aj nos. Do niektorých pupiakov mi musela pichnúť takou ihlou, aby sa z nej hnis dal von a potom mi ich normálne vytlačila. Takéto pupiaky mi robila len na líciach. Po tomto pre mňa namáhavom procese mi dala na tvár masku z blata, čo sa mi veľmi páčilo a cítila som sa ako v siedmom nebi, pretože je oveľa príjemnejšie keď sa o vás stará niekto iný než vy a k tomu aj skúsenejší. Po zaschnutí mi masku dala dole vatovými tamponmi, ktoré stále namáčala vo vode, ako aj pri dávaní dole vecí , o ktorých som písala vyššie. Po tejto maske mi len tvár prekrémovala. Za celú procedúru som platila 10 eur, čo si myslím že nie je veľa, keďže mi to vážne pomohlo a bolo to aj príjemné. Procedúra trvala okolo 1 hodiny. 

Rady a tipy, ktoré mi kozmetička povedala:  

1. Pokiaľ máte problematickú pleť akú mám aj ja ( spolu so suchou), neodporúča sa používať peeling. A prečo? Pretože peelingom si baktérie z jedného miesta presúvate aj na iné. To je aj jeden z dôvodou, prečo moja pleť dopadla tak ako dopadla. 

2. Nepoužívajte prípravky s obsahom alkoholu, pretože problematickej pleti vôbec neprospievajú a ani iným druhom pletiam, pretože ich vysušuje. Odteraz si čítam zloženie výrobkov.

3. Nikdy, ale naozaj nikdy si sami nevytláčajte čierne bodky, pretože ak to nesprávite dobre, stav sa oveľa zhorší. Našťastie som to nerobila.

4. Ak si pupiaky neviete vytlačiť sami, nerobte to, pretože ak z neho nevytlačíte úplne všetko, spraví sa znova. Myslím si, že tento fakt je obecne známy.

5. Po vytlačení pupiakov je potrebné potrieť ich 0,3% peroxidom.


6. Prípravky, ktoré sľubujú zmiznutie čiernych bodiek je len reklamný ťah. 


 Dúfam že sa vám článok páčil a že ste sa naučili niečo nové tak ako ja. Majte sá.  



2 comments so far

  1. Ty jo spoustu věcí jsem nevěděla, docela mě překvapilo to s tim peelingem:D:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja tiež nie. Bola som dosť prekvapená, ale aspoň som zistila príčinu mojej stále sa zhoršujúcej pleti. :)

      Delete

leuslifestyle © . Design by FCD.