September 02, 2014

Back to School / Outfit


Pekný útorok prajem.

Dnes bol náš prvý deň v školskom roku 2014/2015 . Musím povedať, že som z tohoto roka rada, pretože máme nového triedneho, ktorí nás neberie ako malé deti, ale už ako skoro dospelých. Nič lepšie sa mi nemohlo stať. A rozvrh je priam úžasný. :) A keďže ná začal školský rok, rozhodla som sa spraviť outfitový článok.  







 



Ako vrch som zvolila koženú bundu, ktorú som spomenula v prvom outfite, tu. Pod to som si dala svetrík, ktorý som kupovala v Gate. Spomínala som ho v Haule, ktorý nájdete tu. Pod svetrík som zvolila jednofarebné,béžové tričko. Ako rifle som zvolila niečo ako legíny,len je to z iného, hrubšieho materiálu. Spomínala som ich tu. Ako obuv som mala čierne, jednoduché baleríny. 



Líčenie som zvolila jednoduché. Použila som len špirálu a korektor. Vlasy som si taktiež tepelne neupravovala, nechala som ich rozpustené. 

Detaily











2 comments so far

leuslifestyle © . Design by FCD.