October 23, 2014

First Giveaway!!

Príjemné štvrtočné popoludnie prajem, :)

dnes to nebude jeden z tých článkov čo robievam. Už dlhšiu dobu som mala v pláne spraviť giveaway na blogu a až teraz som sa k tomu dokopala. :) 



Čo môžete vyhrať?


  1. Dermacol  čistiacu pleťovú vodu pre problematickú pleť. (200 ml )
  2. Essence Mono očný tieň vo farbe 06 metropolitan.
  3. Miss Sporty lak na nechty v odtieňu 505 ( podľa stránky). (7 ml )
Podmienky:

Povinné
  1. Stať sa mojím pravidelným čítateľom a do komentára mi napísať pod akým menom ma sledujete. ( Kontrolujem to!! )
  2. Do komentáru mi napísať email , aby som vás mohla v prípade výhry kontaktovať. 
Nepovinné 

  1. Sledovať ma na Instagrame ( klik ) . Ak ma budete sledovať na Instagrame, môžete si pridať ešte jeden samostatný komentár, kde mi napíšete pod akým menom ma sledujete a znova váš email.  


Súťaž bude trvať do pondelka 24.11. a v utorok 25.11 bude vyhlásený výherca! 

Prajem vám veľmi veľa šťastia :) . 

39 comments so far

  1. ❀ Svetluška ❀ - pravidelná čitateľka
    betkaludmova@gmail.com - E-mail
    betkaludmova - Instagram

    ReplyDelete
  2. Michaela Valocká - odoberateľ blogu
    mvalocka@gmail.com - email (heh)
    Misik111 - Instagram
    <3

    ReplyDelete
  3. Gfc pod týmto menom :) tereziapolakova1@gmail.com

    ReplyDelete
  4. A insta sledujem ako terka_polak :)

    ReplyDelete
  5. pekná GA a ďakujem za pozvanie :) Cez GFC sledujem ako Sangey a e-mail sange578@gmail.com

    ReplyDelete
  6. Prijímam pozvanie na giveaway. Sledujem cez GFC ako Janka Bianka. E-mail: jana.basistova@gmail.com

    ReplyDelete
  7. Dada Gažovičová - odoberateľ
    dadblog22@gmail.com
    dadagazovociva - instagram

    ReplyDelete
  8. GFC - pod týmto menom :) :)
    polakova.natalia1996@gmail.com

    ReplyDelete
  9. GFC Jana Marcinová
    povedat_ti_chcem@azet.sk

    ReplyDelete
  10. gfc ervulenka
    ervulenka@seznam.cz

    ReplyDelete
  11. GFC Caroline
    kajush.01@centrum.cz

    ReplyDelete
  12. GFC Julie Kročová
    juliekrocova@seznam.cz

    ReplyDelete
  13. GFC: Vaness Ka
    Instagram: nessinkaaa
    gunarova29@seznam.cz

    ReplyDelete
  14. GFC: Vaness Ka
    Instagram: nessinkaaa
    gunarova29@seznam.cz

    ReplyDelete
  15. GFC Nela Richterová
    Nelarichterova@gmail.com

    ReplyDelete
  16. GFC: Andrea Miškocová
    andrea.miskocowa44@gmail.com

    ReplyDelete
  17. gfc kristýnka, mencovakristynka@email.cz

    ReplyDelete
  18. gfc tento účet, natalia.gazova@gmail.com

    ReplyDelete
  19. GFC: ZdeňkaM
    zdenkamartinakova@gmail.com

    ReplyDelete
  20. Ahoj :-)
    na GFC tě sleduji pod svým jménem :-)
    pszycho@seznam.cz

    ReplyDelete
  21. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  22. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  23. gfc: Lucia Kvaššayová
    micka185@azet.sk
    :)

    ReplyDelete
  24. Sledujem cez GFC ako Simona
    sima.slosarova@gmail.com

    ReplyDelete
  25. sleduji jako Deni Hartmannová:)
    denisa.hartmannova@email.cz

    ReplyDelete
  26. Nikola Orechovská
    nikolaorechovska@gmail.com

    ReplyDelete
  27. GFC: Barborka
    bacikova.b@gmail.com

    ReplyDelete
  28. GFC: Klára Odehnalová
    theclairebiebs@gmail.com

    ReplyDelete
  29. + Insta: clairestpink
    theclairebiebs@gmail.com

    ReplyDelete
  30. GFC:Dominika Čerevková
    dominika.cerevkova@gmail.com :3
    Tá čistiaca voda na problematickú pleť vyzerá zaujímavo :D Určite rada by som ju vyskúšala :D

    ReplyDelete
  31. GFC Nela Richterová
    Nelarichterova@gmail.com

    ReplyDelete
  32. GFC : Dominika Grešová
    yourdominica@gmail.com

    ReplyDelete
  33. Instagram: @dominikagresh
    yourdominica@gmail.com

    ReplyDelete
  34. Sleduji přes GFC jako A.Blatter :)
    blatter07@gmail.com

    ReplyDelete
  35. Sledujem cez Blogger:)
    miselka710@gmail.com

    ReplyDelete

leuslifestyle © . Design by FCD.