October 21, 2014

OOTD

Príjemné utorkové popoludnie prajem  , :)

v poslednej dobe som plná energie. Neviem čím to je, ale usudzujem že je to vďaka tomuto krásnemu ročnému obdobiu. Všade plno farebného lístia, príjemný vietor a všetky ostatné veci ktoré ku jeseni patria. :) 

Dnes vám ukážem svoj dnešný outfit, ktorý som mala na sebe prvýkrát a cítila som sa v ňom skvele. :) Mám na ňom dve veci ktoré sa potom objavia na konci mesiaca v článku New In . Taktiež ak sa mi podarí zrealizovať moje plány, tak môžete očakávať jednu recenziu a potom aj jedno prekvapenie. Taktiež mi prišli ďalšie dva produkty na zrecenzovanie, takže nabudúci týždeň by som chcela spraviť recenziu, takže uvidíme či sa mi to podarí, pretože by som to rada stihla ešte predtým než budú výrobky v predaji, ale do 17.11 mám ešte kopec  času :D :) 











Bunda: C&A
Sveter: Takko Fashion
Náhrdelník: Gate 
Rifle: New Yorker
Topánky: Deichmann
Lak: Miss Sporty odtieň 346 




4 comments so far

  1. moc pěkný outfit... máš hrozně pěkný blog-stávám se tvým prav. čtenářem... byla bych ráda, kdyby to bylo vzájemné :3

    http://gingersmile99.blogspot.cz/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujem :) ďakujem , veľmi si to vážim :) ♥ a ja ťa už sledujem dlhšiu dobu :)

      Delete
  2. Krásne :33 Taky budu ráda za pravidelné sledování. :-) Moc se mi tu líbí, hodně štěstï. :-)
    www.my-cutelife.blogsot.cz

    ReplyDelete
  3. Ďakujem ❤ veľmi si to vážim ☺ odomna už sledovanie máš ☺

    ReplyDelete

leuslifestyle © . Design by FCD.