January 05, 2015

Silvester

Tak aj už je skoro koniec prázdnin. Stále nedokážem uveriť, že za chvíľu začína škola. Prešlo to strašne rýchlo. Našťastie to máme stále lepšie ako Češi ( držím vám palce! :) ). Dnes pri prezeraní obrázkov v zrkadlovke som našla fotky zo Silvestra, kde som sa snažila zachytiť ohňostroj a musím povedať, že fotky sa mi tým aké sú veľmi páčia! Čo si myslíte vy? A ako ste strávili Silvester? Ja som celý čas skypovala s kamarátkou a tie 4 hodinky prešli ako voda. :)

 

 

 
 
 
 

 
 
 
 
 
 


 



 
 


 


 

 

12 comments so far

  1. krásne :) ja som ohňostroj nefotila vôbec nikdy mi to nevyjde

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujem :) Ja som to skúsila len tak tento rok a podarilo sa :)

      Delete
  2. krásne, ja som si povedala počas ohňostroja, že nový foťák by to mohol zvládnuť ale nechcelo sa mi odtrhnúť od tej krásny tak som si to užívala a budúci rok fotím aj ja :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujem :) tak držím palce :))

      Delete
  3. krasne fotky! naozaj ti vysli skvelo!

    Pozyvam na sviatnocnu giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/12/stastne-vesele-vianoce.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ďakujem aj za kompliment aj za pozvanie :)

      Delete
  4. Pěkné fotky:)
    difdirections.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Krásne fotky, si šikovná :) ja som ohňostroj ešte nikdy neodfotila :(

    ReplyDelete

leuslifestyle © . Design by FCD.