April 15, 2017

Do whatever feels beautiful to you



Názov príspevku hovorí za všetko. Nie je to tak dávno, čo som sa ocitla v jednej nepríjemnej situácií. Myslím, že každá žena sa už stihla zapliesť do hádky s inou ženou minimálne raz. Celá hádka vznikla z nevraživosti, ktorú ku mne osoba prechováva (prechovávala?) už pomerne dlhú dobu. Je to presne ten typ povahy, ktorý rád vyvoláva hádky a samozrejme, počas nej sa snaží toho druhého ponížiť. Počas tejto internetovej ´hádky´ vytiahla fakt, že mám blog. Úplne ma to zaskočilo, nakoľko som si nemyslela, že o mojom blogu veľa ľudí z okolia vie, a už vôbec, že o ňom vie ona. A hneď na to prišli urážky typu "choď napísať na blog nový článok o móde aj keď sa nevieš obliekať". A v ten moment som sa zamyslela. Môže nás niekto súdiť za to, ako sa obliekame a čo sa nám páči?

Každý deň stretávame neskutočné množstvo ľudí. Každý z nich je iný a práve tým je výnimočným. Každému z nás sa páčia iné veci, každý z nás ma na veci vlastné názory. Tak prečo musíme druhých urážať za to, že sa mu páčia iné veci ako nám? Každý sa obliekame tak, aby sme sa v tom cítili pohodlne a hlavne, aby sme sa páčili samým sebe.

Nikdy som seba neprezentovala za nejakú fashion blogerku. Nikdy som seba nepovažovala za človeka, ktorý vie o móde všetko a môže v nej ostatným profesionálne radiť. Som jednoduché dievča, ktoré nemá odvahu v móde veľmi experimentovať. Zároveň nie som dievča, ktoré sa riadi módnymi trendmi a zapadá medzi všetky ovečky v dnešnej dobe (sieťkované silónky napríklad). Milujem jednoduchosť a basic kúsky doplnené niečím pestrejším. Úprimne povedané, nemyslím si, že nemám vôbec cit pre módu. Síce z radu nejak nevyčnievam, no ani nezaostávam. A preto mi stále vŕta v hlave otázka, prečo iní ľudia súdia ostatných za to, že sú iní a páčia sa im iné veci ako im?

find your happiness where the sun shines

Čo sa týka outfitov, odvtedy, čo zmizol sneh a na oblohe je skoro stále slniečko, mám chuť obliekať sa do iných farieb ako je čierna, biela a šedá. Nude farby a krikľavá žltá, to je to, čo mojím očiam v poslednej dobe lahodí. Kvietky, ktoré prišli do módy len prednedávnom sa mi na kúskoch oblečenia páčia tiež, avšak musia byť vkusne spracované. Aké sú Vaše farby tohto roka?

Post a Comment

leuslifestyle © . Design by FCD.